Ligas

        FGTM 100      


Recordamos a tódolos clubs con equipos en ligas FGTM (3ª Div Nac Masc, 1ª Div Galega, 2ª Div Galega e 2ª Div Nac Fem) que é preciso introducir ós xogadores nos distintos equipos destas ligas para poder despois subir as actas á web FGTM. Cada club será o único responsable de introducir ós seus xogador@s con licencia en vigor e correctamente nos seus distintos equipos.

Podedes seguir o seguinte Manual: "Resumo para a introdución/edición xogadores no noso equipo de ligas galegas"Resumo para a introdución/edición xogadores no noso equipo de ligas galegas" para facelo.

                               
                                                 
Modificado por derradeira vez o Sábado, 23 Setembro 2023 13:25
Xoves, 14 Setembro 2023 11:53

Calendarios Ligas Galegas 23/24

            FGTM 100                


Publícanse calendarios provisionais de Ligas Galegas. En caso de detectar algún erro, por favor, escriban a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.. Dase un prazo de 48 h a partir da publicación para comunicar porsibles errros.


Os restantes calendarios iranse publicando así como estén dispoñibles.

Ábrese prazo para os equipos de 2ª División Galega que desexen ser sede de concentración o soliciten no seguinte formulario: abrir formulario de solicitude de sede de concentración. As solicitudes poderán enviarse ata o martes 19 de setembro de 2023 ás 14:00 h.

Modificado por derradeira vez o Mércores, 20 Setembro 2023 13:08
Martes, 05 Setembro 2023 20:05

Liga Galega de Veteranos 2023/2024

                         
      FGTM 100                


Publícase notificación sobre solicitude de sedes de concentración para a Liga Galega de Veteranos do Comité Galego de Veteranos. 

Modificado por derradeira vez o Martes, 12 Setembro 2023 13:10
Luns, 14 Agosto 2023 13:32

Equipos Ligas Galegas 2023/2024

FGTM 100                

Os equipos galegos que indicasen a pelota Sanwei ABS HD 3* 40+ como a súa pelota oficial para as ligas 23/24, poden xa recollelas na sede da FGTM (Rua do Deporte 16, 15688 - Oroso), previo aviso de recollida. De igual forma, poden poñerse en contacto Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. ou 636793118 (Nuria Castro) para ver opcións de entrega en man.

Transcurrido o prazo de presentación de composicións alternativas de grupos, Publícase listado definitivo de grupos para as ligas de 3ª División Nacional Masculina, 1ª División Galega e 2ª División Galega. 

- Distribución grupos 3ª División Nacional Masculina
- Distribución grupos 1ª División Galega Masculina
- Distribución grupos 2ª División Galega Masculina

Asimesmo, ábrese prazo adicional e extraordinario, para a presentación de solicitudes de sede de concentración na liga de 2ª División Galega Masculina. Os equipos interesados, poderán enviar as súas solicitudes por email a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo., ata o próximo venres día 25 de Agosto de 2023 ás 14:00 h tendo en conta que será preciso que o equipo teña disponibilidade de poder instalar un mínimo de 3 campos de xogo.

 


Modificado por derradeira vez o Martes, 22 Agosto 2023 10:33
               

Publicánse as clasificacións finais e posibles ascensos e descensos das Ligas Galegas e 3ª División Nacional Masculina 2022/2023.

Clasificacion de ligas galegas e terceira nacional

Ascensos e Descensos

Modificado por derradeira vez o Martes, 23 Mai 2023 17:30
Mércores, 09 Novembro 2022 23:23

LIGA MALOV

Hola a todos:
 
Por causas ajenas a nosotros nos vemos obligados a cambiar la fecha de la Jornada 3 de la Liga MalovTM que pasa del dia 4/12/22 al dia 6/12/22 (martes festivo). Disculpad las molestias
Luns, 31 Outubro 2022 11:28

ALTAS Y CAMBIOS DE JUGADORES

Por parte de la Junta Gestora de la FGTM se ha decidido abrir la aplicación para que los clubs puedan dar el alta y/o modificar los jugadores entre los distintos equipos de un club.
Es evidente que esta decisión puede acarrear alineaciones indebidas, en la cuales la FGTM no va a entrar de oficio, y solo se actuara ante una denuncia al respecto.
Para problemas de interpretación o problemas con las claves, deben contactar con el mail Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo..
Se adjunta también un fichero con la guía para poder proceder correctamente.
Todos los correos recibidos con cambios de jugadores quedan archivados, y tendrán que ser los propios clubs lo que efectúen los movimientos.

Ante las continuas consultas que al respecto nos están haciendo varios clubs, intentaremos hacer un resumen.

Vamos a separar las licencias por edad en dos tramos: Veteranos y Senior por un lado y el resto de licencias por otro.

Veteranos y Senior con ejemplo: Jugador X y su club tiene equipos en PDM Y SDM.
Puede jugar 1 partido en PDM y el numero que sea en SDM.
En el momento que juega el partido numero 2 en PDM, ya no puede volver a jugar en SDM.

Resto de licencias y mismo caso.
Puede jugar hasta 5 partidos en PDM y el numero que sea en SDM.
En el momento que juega el partido numero 6, ya no puede volver a jugar en SDM.

Todo ello se complica si en vez de SDM estamos hablando de TDM o PDG, ya que el tipo de licencia con el que se juega no es el mismo.

Explicado profusamente en el Reglamento General de la RFETM, artículos 58, 59 y 60

En segunda división gallega, grupos norte y centro, que se juegan por concentración, los partidos finalizaran al llegar uno de los equipos a los 4 puntos.
Los equipos, si se ponen de acuerdo podrán seguir jugando, pero sus resultados no se anotaran en el acta, y el árbitro no tiene obligación de seguir arbitrando.
El limite para jugar esos partidos fuera de acta, es que terminaran en el momento que comience la siguiente ronda.

En segunda división femenina los partidos finalizaran al llegar uno de los equipos a los 3 puntos.
Los equipos, si se ponen de acuerdo podrán seguir jugando, pero sus resultados no se anotarán en el acta, y el árbitro no tiene obligación de seguir arbitrando.
El límite para jugar esos partidos fuera de acta, es que terminaran en el momento que comience la siguiente ronda.

Se adjuntan calendarios con sedes de:
SEGUNDA DIVISION GALLEGA NORTE
SEGUNDA DIVISION GALLEGA CENTRO
SEGUNDA DIVISION FEMENINA
Páxina 1 de 8